Asayiş

Manisa’da anne dehşeti: Tartıştığı kızını kabloyla boğarak öldürdü

Manisa'nın Akhisar ilçesinde 42 yaşındaki anne Rabia Ö., tartıştığı 19 yaşındaki kızı Cemile Bilen’i kabloyla boğarak öldürdü. Cinayetin ardından kendini ihbar eden kadın tutuklandı.

Abone Ol

Manisa'nın Akhisar ilçesinde yaşanan olayda, anne Rabia Ö., tartıştığı kızı Cemile Bilen’i evde kabloyla boğarak öldürdü. Olayın ardından polisi arayıp kendini ihbar eden kadın, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Korkunç olay, Manisa’nın Akhisar ilçesinde meydana geldi. Alınan bilgilere göre, 42 yaşındaki Rabia Ö., evde zaman zaman tartışma yaşadığı 19 yaşındaki kızı Cemile Bilen’i, odasında kabloyla boğarak öldürdü. Olayın ardından cesedin başında uzun süre kalan anne, yaklaşık 18 saat sonra 112 Acil Servis’i arayarak cinayeti ihbar etti.

Olay yerine gelen ekipler genç kızın hayatını kaybettiğini belirlerken, anne Rabia Ö. gözaltına alındı. Emniyetteki sorgusunda, kızıyla “uygunsuz davranışları” nedeniyle sık sık tartıştıklarını, olay günü ise cinnet geçirerek cinayeti işlediğini ifade etti.

Rabia Ö.'nün daha önce 3 kez intihara teşebbüs ettiği ve psikolojik sorunlar yaşadığı da öğrenildi. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Rabia Ö., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.